Кошик
3096 відгуків
+380
95
498-52-52
+380
98
498-52-52
+380
63
070-25-00
Интернет-магазин AVTOVAZ. Все для автомобилей ВАЗ, LADA
Кошик
  • picture 1
  • picture 2
  • picture 3
  • picture 4
  • picture 5
  • picture 6
  • picture 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Задні дискові гальма

Задні гальма

Будь-яка машина, навіть сама новітня і оснащена за останнім словом техніки, немислима без системи гальм. Навіть найменша несправність, яка на перший погляд помилково може здаватися незначною і безпечними, може привести до самих неприємних і плачевних наслідків. Тому не залишайте без уваги цей важливий механізм і навіть при найменшому утрудненні з боку гальмової системи відразу е звертайтеся до фахівців за діагностикою або спробуйте усунути проблему самостійно, але ні в якому разі не намагайтеся ігнорувати тривожні знаки.

Пристрій задніх гальм

Як правило, на задні гальма кріпляться барабанні механізми, що і пояснює їх синонимичное назва – барабанні гальма. Їх конструкція не відрізняється великою складністю, їх легко відрізнити навіть непрофесійним оком від передніх.

З назви очевидно, що центром такого механізму є барабан, який прикріплюється до маточини колеса. Всередині такої чашоподібній ємкості розташований один (у рідкісних випадках – два) гальмівних циліндрів, які і забезпечують правильне гальмування. При натисканні на педаль в циліндрах починають взаємодіяти поршні, які розсовують гальмівні колодки і притискають їх таким чином до стінок барабана.

Ще одна відмінність, яка принципово відрізняє систему передніх гальм від задніх: у других поверхню, про яку проводиться тертя, вигнута, що імітує поверхню барабана, в той час як у першій різновиди вона плоска.

Плюси і мінуси системи задніх гальм

Як і у будь-якого механізму, гальмівна система може мати як свої недоліки, так і позитивні сторони. Серед явних переваг задніх гальм:

·         Повна захищеність від вологи та забруднення. Вони надійно заховані від зовнішніх впливів.

·         Високий показник гальмівних зусиль. Закрита конструкція дозволяє зробити площу для здійснення тертя набагато більше, що у свою чергу допомагає посилити тиск на барабанах. Діаметр і ширина барабана прямо пропорційні оказываемому на поверхню тиску.

·         Зносостійкість колодок. Виходячи з того, що зчеплення колодок з барабаном набагато менше, можна домогтися більшої експлуатації механізмів, адже вони зношуються набагато повільніше.

Але є і ряд мінусів, які змушують багатьох схилятися до передньопривідною системі. Серед них:

·         Ковзання. Часто буває так, що всередині барабана накопичується пил та відходи від діяльності колодок, погіршується зчеплення і веде до того, що автомобіль починає ковзати.

·         Не дуже висока якість контакту. Велика площа тертя не дозволяє притиснути колодки рівномірно, взаємодія виявляється нестабільним, а гальмування здається обрывчатым.

·         Повинні бути гранично низькі навантаження. Часта і тривала експлуатація може призвести до розриву всередині барабана і до несправності багатьох деталей.

·         Перегрів. В силу своєї закритості механізми не охолоджуються потоками холодного повітря, швидко перегріваються і виходять з ладу.